Breaking News

ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﻣﻮﺕ - ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺷﺒﮩﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﺯﺍﻟﮧ ‏( 3 ‏)

ﺟﺐ ﯾﮧ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﮐﺎ ﺳﺎﺋﻞ ﮐﮯ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮔﮩﺮﺍ ﺗﻌﻠﻖ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺏ ﮨﻢ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﻧﮑﺎﺕ ﭘﺮ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔
1 ۔ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﻮﺕ ﭘﺮ ﻣﻨﮑﺮﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ
2 ۔ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﻮﺕ ﭘﺮ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﻣﮑﺘﺐ ﻓﮑﺮ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻒ
3 ۔ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻒ ﮐﺎ ﺗﻨﻘﯿﺪﯼ ﺟﺎﺋﺰﮦ
4 ۔ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﻮﺕ ﭘﺮ ﻋﻘﻠﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ
5 ۔ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﻮﺕ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺑﺎﺭﯼ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﺣﮑﻤﺘﯿﮟ
6 ۔ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﻮﺕ ﭘﺮ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺩﻻﺋﻞ
7 ۔ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﻮﺕ ﭘﺮ ﺍﺟﻤﺎﻉ ﺍﻣﺖ
1 ۔ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﻮﺕ ﭘﺮ ﻣﻨﮑﺮﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ
ﻣﻨﮑﺮﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﻮﺍ، ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺳﮯ ﭘﺮﻟﮯ ﺩﺭﺟﮯ ﮐﺎ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﻓﺮﻗﮧ ﮨﮯ، ﺑﻠﮑﮧ ﺯﺍﺗﯽ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﮑﺮﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﮐﺎﻓﺮ ﺳﻤﺠﮭﺘﺎ ﮨﻮﮞ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮩﻨﮯ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﮐﺎﻓﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﺳﺮﮐﺎﺭﺩﻭﻋﺎﻟﻢﷺ ﮐﮯ ﻓﺮﺍﻣﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﺒﺎﺭﮐﮧ ﮐﻮ ﻭﺍﺟﺐ ﺍﻟﻌﻤﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻤﺠﮭﺘﺎ، ﺳﺮﮐﺎﺭﷺﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﮐﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻭﮦ ﭼﺎﮨﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﻮ ﻻﮐﮫ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮩﺘﺎ ﺭﮨﮯ، ﺍﯾﺴﺎ ﺷﺨﺺ ﻗﻄﻌﺎ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ۔
ﻣﻨﮑﺮﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﺎ ﺍﺻﻞ ﺟﮭﮕﮍﺍ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﺎ ﮨﮯ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ، ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﺗﻮ ﻧﻤﺎﺯﮐﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﻨﮑﺮ ﮨﯿﮟ، ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺍﺻﻞ ﺟﮭﮕﮍ ﺣﺠﯿﺖ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﮨﮯ۔ ﺟﺐ ﺗﮏ ﯾﮧ ﺟﮭﮕﮍﺍ ﺧﺘﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﺐ ﺗﮏ ﻣﻨﮑﺮﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺍﺳﻼﻡ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﮨﻤﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﺎﺕ ﮐﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﺛﺎﻧﻮﯼ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔ ﮐﻮﻣﻦ ﺳﯿﻨﺲ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺐ ﺍﺻﻮﻝ ﮨﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﺟﺰﻭﯼ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﭘﺮ ﺑﺤﺚ ﺳﮯ ﮐﯿﺴﮯ ﻣﺜﺒﺖ ﻧﺘﺎﺋﺞ ﺑﺮﺁﻣﺪ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ !
ﻟﮩﺬﺍ ﻣﻨﮑﺮﯾﻦ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺛﺎﻧﻮﯼ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﭘﺮ ﺑﺤﺚ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺧﻮﺩ ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺬﻣﺖ ﮨﮯ، ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺍﯾﺴﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺒﺎﺣﺚ ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﺻﻮﻟﯿﺎﺕ ﭘﺮ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻧﮧ ﮨﻮ، ﺿﯿﺎﻉ ﻭﻗﺖ ﮐﮯ ﻣﺘﺮﺍﺩﻑ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﺭﺍﺩﯼ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﻧﻈﺮ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ﮨﻮﮞ۔
2 ۔ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﻣﮑﺘﺐ ﻓﮑﺮ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻒ
ﻏﺎﻣﺪﯼ ﻣﮑﺘﺐ ﻓﮑﺮ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻒ ﮐﮯ ﺍﮨﻢ ﻧﮑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﯿﮟ؛ ‏( ﺩﯾﮑﮭﺌﮯ، ﺑﺮﮨﺎﻥ ﺍﺯ ﺟﺎﻭﯾﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﻏﺎﻣﺪﯼ ‏)
1 ۔ ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﻣﺪﻋﺎ ﻧﮧ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔
2 ۔ ﻭﮦ ﺣﺪﯾﺚ ﯾﮧ ﮨﮯ، " ﻣﻦ ﺑﺪﻝ ﺩﯾﻨﮧ ﻓﺎﻗﺘﻠﻮﮦ " ، ﺗﺮﺟﻤﮧ " ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﭘﻨﺎ ﺩﯾﻦ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮﮮ ﺍﺳﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﺮ ﺩﻭ "
3 ۔ ﺑﻘﻮﻝ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﻓﻘﮩﺎ ﮐﺎ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﻣﻮﺕ ﮨﮯ۔
4 ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﻓﻘﮩﺎﮮ ﮐﺮﺍﻡ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻏﻠﻄﯽ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﺍﻭ ﺭ ﻭﮦ ﻏﻠﻄﯽ ﺑﻘﻮﻝ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻧﺒﻮﯼﷺ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﺹ ﺗﮭﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎﮮ ﮐﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺣﮑﻢ ﮐﻮ ﮨﺮ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﺪﯾﻦ ﮐﯿﻠﺌﮯ ﻋﺎﻡ ﺳﻤﺠﮭﺎ۔
5 ۔ ﻟﮩﺬﺍ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻒ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ، ﺧﻮﺩ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻮﻗﻒ ﮐﻮ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺭﻗﻢ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ؛
" ﺍﺭﺗﺪﺍﺩ ﮐﯽ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﺤﺾ ﺍﯾﮏ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﻣﺪﻋﺎ ﻧﮧ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺍ ﮨﮯ۔ﺍﺑﻦ ﻋﺒﺎﺱ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﺍِﺱ ﻃﺮﺡ ﻧﻘﻞ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ :
ﻣﻦ ﺑﺪﻝ ﺩﯾﻨﮧ ﻓﺎﻗﺘﻠﻮﮦ . ‏( ﺭﻗﻢ ۳۰۱۷ ‏)
’’ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﭘﻨﺎ ﺩﯾﻦ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮﮮ، ﺍُﺳﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﺮﺩﻭ۔ ‘‘
ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻓﻘﮩﺎ ﺍِﺳﮯ ﺑﺎﻟﻌﻤﻮﻡ ﺍﯾﮏ ﺣﮑﻢ ﻋﺎﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﻃﻼﻕ ﺍُﻥ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺍُﻥ ﺳﺐ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﭘﺮﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﻮﺯﻣﺎﻧۂ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺳﮯ ﻟﮯ ﮐﺮ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﺍِﺱ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﮐﮩﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﮐﻔﺮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ۔ﺍُﻥ ﮐﯽ ﺭﺍﮮ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮨﺮ ﻭﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﯽ ﺁﺯﺍﺩﺍﻧﮧ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﮐﻔﺮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ، ﺍُﺳﮯ ﺍِﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﯽ ﺭﻭ ﺳﮯ ﻻﺯﻣﺎً ﻗﺘﻞ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ "
ﺁﮔﮯ ﻟﮑﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ، " ﻟﯿﮑﻦ ﻓﻘﮩﺎ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺭﺍﮮ ﻣﺤﻞ ﻧﻈﺮ ﮨﮯ۔ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﺗﻮ، ﺑﮯ ﺷﮏ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ، ﻣﮕﺮ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﯾﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﮑﻢ ﻋﺎﻡ ﻧﮧ ﺗﮭﺎ، ﺑﻠﮑﮧ ﺻﺮﻑ ﺍُﻧﮭﯽ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﺹ ﺗﮭﺎ ﺟﻦ ﭘﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺑﺮﺍﮦ ﺭﺍﺳﺖ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﺣﺠﺖ ﮐﯿﺎ۔ )" ﺑﺮﮨﺎﻥ ﺍﺯ ﻏﺎﻣﺪﯼ ‏)
ﭘﺲ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮐﮧ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺳﺰﺍﮮ ﻣﺮﺗﺪ ﮐﻮ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﻧﺒﻮﯼﷺ ﺗﮏ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﻣﻨﺸﺎ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻓﻘﮩﺎﺋﮯ ﮐﺮﺍﻡ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﺎ ﺷﮑﺎﺭ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮩﺎﮞ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺮﺍﺩ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭼﻮﺩﮦ ﺳﻮ ﺳﺎﻝ ﮐﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎﮮ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﺱ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﮯ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﮨﻮﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺍﺻﻞ ﻣﻨﺸﺎ ﺻﺮﻑ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮨﯽ ﮐﻮ ﺳﻤﺠﮫ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ۔ﺟﯽ ﮨﺎﮞ ! ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﮐﯽ ﻣﺮﺍﺩ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﺧﺬ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮ ﺭﮨﺎ ، ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺱ ﻣﺮﺍﺩ ﭘﺮ ﺩﻟﯿﻞ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﭼﻮﺩﮦ ﺻﺪﯾﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺻﺤﺎﺑﯽ، ﺗﺎﺑﻌﯽ، ﺗﺒﻊ ﺗﺎﺑﻌﯽ، ﻣﺤﺪﺙ، ﻓﻘﮩﯽ، ﻣﻔﺴﺮ، ﺷﺎﺭﺡ ﺍﻭﺭ ﻏﺮﺽ ﭘﻮﺭﯼ ﺍﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺁﺝ ﺗﮏ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﺳﺰﺍ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺳﺒﮭﯽ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﻋﺎﻡ ﮨﯽ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺑﻘﻮﻝ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ " ﻟﯿﮑﻦ ﻓﻘﮩﺎ ﮐﯽ ﯾﮧ ﺭﺍﮮ ﻣﺤﻞ ﻧﻈﺮ ﮨﮯ " ﻟﮩﺬﺍ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﺑﮍﯼ ﭼﺎﻻﮐﯽ ﺳﮯ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻣﺨﺘﺼﺮ ﺍﻭﺭ ﮔﻮﻝ ﻣﻮﻝ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﺭﯼ ﺍﻣﺖ ﮐﮯ ﻓﮩﻢ ﻗﺮﺁﻥ ﻭ ﺣﺪﯾﺚ ﮐﻮ ﻣﺴﺘﺮﺩ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﭘﻨﮯ ﻣﻮﻗﻒ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﻏﺎﻣﺪﯼ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﮐﯿﺎ ﺩﻻﺋﻞ ﺩﺋﮯ، ﺍﻥ ﮐﺎ ﺗﺠﺰﯾﮧ ﺍﻥ ﺷﺎ ﺀ ﺍﻟﻠﮧ ﻗﺴﻂ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﮐﺌﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ۔
ﻓﯿﺼﻞ ﺭﯾﺎﺽ ﺷﺎﮨﺪ
ﭘﮩﻠﯽ ﻗﺴﻂ ﮐﺎ ﻟﻨﮏ
Link 1
ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﺴﻂ ﮐﺎ ﻟﻨﮏ
https://www.facebook.com/groups/oifd1/
permalink/785764854947890/?comment_id=7866
04358197273&reply_comment_id=7
86618404862535&notif_id=151292
2192863738&notif_t=group_comment_re

No comments:

Post a Comment